Teknoloji

İçerik Pazarlama ve SEO Optimizasyonunda Profesyonelleşmiş Markalar İtibarı, Müşterileri ve Ciroyu Artırır

İçeriği başarıyla yöneten firmalar, SEO uyumu sayesinde Google aramalarında üst sıralarda yer alır. Blog içerikleri ile hem prestij yönetimi hem de pazarlama yapmaktadır. Digital Exchange’in pazarlama ekibi, markalara bir dizi teklifte bulundu. “İçerik yönetimini profesyonel ekiplerle yapın, SEO uyumluluğuna dikkat edin, empati, gözlem ve rakip analizi ile ilerleyin.” Digital Exchange CEO’su Emrah Pamuk, “İçerik yönetimi, pazarlama maratonudur. Hızlı gitmek yerine uzun vadeli, istikrarlı ve ciddi bir yaklaşımla yola devam etmek markaya her zaman fayda sağlıyor.”

Markalar, ürün ve hizmetlerinin tanıtımını yaparken ister kurumsal bağlantı biriminin hazırladığı çalışmalardan, ister profesyonel bir grubun hazırladığı çalışmalardan yararlansın, önemli bir emek, zaman ve bütçe harcıyor. Ciro, bilinirlik, marka prestiji gibi konularla yürüttüğü pazarlama çalışmalarının karşılığını almayı amaçlar. Pazarlama çalışmalarının ortasında markalar için en uzun vadeli ve bire bir kazandıran içerik yönetimi ön plandadır. Trendlere göre Avrupa’daki şirketlerin yüzde 91’i içerik pazarlamasını etkili bir pazarlama sistemi olarak görüyor. Bu nedenle birçok batılı şirket, profesyoneller tarafından yazılan ve tasarlanan blog sayfalarına sahiptir. Digital Exchange’in uzman pazarlama ekibi, markalar için içerik yönetimi konusunda çeşitli teklifler yaptı. Markaların içerik yönetimini dikkate alması gereken ana kuralın Google SEO aramalarıyla doğrudan ilgili olduğunu belirten Digital Exchange ekibi şu bilgileri verdi:

Anahtar Kelimeler Oluşturmak Önemlidir

“Bugün Google, Türkiye arama motoru pazarının yüzde 95’ine sahip. Kelimeye endeksli metin ve görsel bir sistem olan SEO uyumlu içerik yönetimi, markalar için değerli bir pazarlama yoludur. Google aramalarında üst sıralarda çıkmanın yolu, aranan kelime ile eşleşen metin ve görsellerin üretilmesinden geçmektedir. En önemli yöntem profesyonel bir blog oluşturmaktır. Bugün şirketlerin yüzde 77’sinin içerik pazarlamasını güçlü bir biçimde kullandığını görüyoruz. Bu sayede blog yönetimi her geçen gün daha değerli hale gelmektedir. SEO’ya uygun bir içerik gerçek zamanlı ve gerçek kişiler tarafından görüleceği için pazarlamanın en değerli kısmı hayata geçirilmiş olacaktır. İçerik pazarlaması yaparken, oluşturulacak içerikle ilgili gerçek anahtar kelimeler aramak ve bunları içeriğe entegre etmek kesinlikle değerli bir adımdır. İçerik oluştururken soru eklemek ve alakalı bağlantılar oluşturmak, site trafiğini artırmak için içerik pazarlamanın bir başka temel taşıdır.”

Satıştan Bilinirliğe Kalıcı İçerik

Günümüzde şirketlerin büyük çoğunluğunun içerik yönetiminin gücünün farkında olduğunu belirten Digital Exchange grubu, “2022 yılında şirketlerin yaklaşık yüzde 46’sı içerik pazarlama harcamalarını artırdı ve bu güce inandıklarını gösterdi” bilgisini paylaştı. İçerik pazarlamasında şirketlerin bütçelerini ortalama 10 bin dolar ile yönettiklerini paylaşan Digital Exchange ekibi şunları söyledi:

“Markaların içerik yönetimi için harcadıkları harcama, uzun vadede

-satış / ciro

-tanıma

İtibar yönetimi konularında ona fayda sağlar. Bunun için içeriğin SEO’ya uygunluğu kadar.

-kalıcı

-erişilebilir

-Arşiv şeklinde yönetilmelidir. Yani içerik yönetiminde içeriğin uygun şekilde hazırlanmasının yanı sıra bu içeriklerin sürekliliğinin sağlanması hem tüketiciler, hem departman hem de bilgi zenginliği açısından araştırmacıların her zaman erişimine açık olması durumunda tam anlamıyla sağlanacaktır. içerik.

Empati, Gözlem, Rakip Analizi Gerekli

İçerik yönetiminde başarı kriterinin siteye gelen trafik olduğunu belirten Digital Exchange ekibi, “Sonrasında formlar, sayfa görüntüleme sayısı, sitede geçirilen sürenin artması gibi unsurları da doğrudan etkiliyor. Aynı zamanda 1 ila 3 kişinin ortasında oluşan gruplardan başlayarak şirketlerin yüzde 78’i içerik pazarlamasını kullanıyor. Kaliteli içerik burada çok değerli bir nokta. Bu da markalaşmanın temel dinamiğini oluşturmaktadır. Çünkü tüm markaların temelinde inanç duygusu yatmaktadır. İçerik hem ilgi çekici hem de çekici olmalı ve müşterilerin ihtiyaçlarını karşılamalıdır. Bunun için empati, gözlem, rakip analizi ve yeni trendleri takip etmek son derece değerli kriterlerdir.

Profesyonel Ekipler Tarafından Yönetilmek Başarıyı Getirir

İçerik yönetimini hatasız yapmanın markalara birçok fayda sağladığını belirten Digital Exchange CEO’su Emrah Pamuk, “Bu yönetimin kesinlikle profesyonel gruplar tarafından yapılması gerekiyor. Blog yönetiminden fotoğraf seçimine, SEO dostu metin yazımına kadar pek çok unsur ortada olmalıdır. Günümüzde şirketler sadece müşterilerine karşı değil, halka ve diğer şirketlere karşı da sorumluluk hissediyor. Rekabet böyle oluşur. Çok satan veya kar eden bir firma olmanın yanında içerik yönetimine de dikkat etmek gerekiyor. Böylece tüketici nezdindeki prestij yükseliyor ve kalite algısı zirveye taşınıyor.”

Markaların içerik yönetiminde pek çok fayda sağlayabileceğini hatırlatan Pamuk, “Gerek işin gerekse hizmetin tanıtımı, şirket profesyonellerinin uzmanlıkları hakkında makale imzalayarak bilgilendirilmesi ve prestij yönetimi bunların başında geliyor. Günümüzde internette pek çok bilgi mevcuttur. Günün sonunda markanın çalışmaları SEO’ya uygun tasarımı ile birlikte şirkete fayda sağlayan pazarlama faaliyetlerinde ön planda yer almaktadır. Hızlı gitmek yerine uzun vadeli, istikrarlı ve ciddi devam etmek markaya her zaman zaman kazandırır. Uzun içeriklerden kaçının. Konuyu yeterince araştırın. Görsel ve içerik uyumuna dikkat edin. Aylık plan oluşturun, kendi tarzınızı yakalayın ve en önemlisi dijital pazarlama trendlerini takip edin.

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu